Fredagen före Hemma!

Ahhhh fredag fyfan vad skönt  en arbetsvecka är slut för oss som jobbar, och inte lever som asgamar på oss som faktiskt går upp och sliter varje jävla vecka, år ut och år in.Nu på måndag smäller det "bigtime" premiär på anrika :SÖDERSTADION!känn på det wankers.Fyfan vad underbart,äntligen,som vi har väntat osv.Hörde ett rykte om att  styrelsen börjat  sammarbeta med g4s,vet dom vad dom har gett sig in på?styrelsen eller g4s ,jag menar båda,vi kör på som vanligt .förslag till KDM på  måndag mailas hastigast in till : [email protected]
i högtalarna nu :Oasis Unplugged.Lefvert en hjälte! g4s horor!

image87image86

Kommentarer
Postat av: Mr.F

HELLO LADS! halsar er fran ett varmt sydney....redbull flugtag, massa engelsman och ol...aven fast allt ar sjukt bra har nere onskar jag inget hellre an att sta med er pa pramiaren och skrika ut min gladje och annat skit....peace Mr.F the lost swede

2008-04-06 @ 10:47:39
Postat av: Mr:c

HOPPAS ALLT E NICE DÄR NERE BROSSAN!VI SKRIKER ÅT DIG PÅ PREMIÄREN!hälsa russel crowe från mig!

2008-04-06 @ 15:43:47
Postat av: Mr.F

Yes I will...sag hans hus igar...massive!

2008-04-07 @ 03:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0